Pavėlavau susimokėti už domeną ir svetainės talpinimą, ką daryti?

Domenų administravimo ir svetainių talpinimo kompanijos, mažiausiai mėnesiu anksčiau, atsiunčia pranešimą su sąskaita dėl paslaugų apmokėjimo. Jeigu laiško nematėte, gali būtų, kad jis nukeliavo į Šlamšto dėžutę elektroniniame pašte (angliškai Spam) ir liko nepastėbėtas arba paštas, kuris nurodytas paslaugos teikėjo sistemoje, jau pasenęs ir nenaudojamas, - šios priežastys yra pagrindinės dėl ko taip galėjo nutikti.

Paslaugų anuliavimo procedūra

Domenas
Taigi, laiku nesusimokėjus už domeną (svetainės adresą), pasibaigus jo galiojimo terminui, domenas "patalpinamas" į karantino būseną, t. y. suvedus adresą, svetainė jau "neveikia", bet išsipirkti domeną iš karantino gali tik jo savininkas. Tokiu būdų duodamas mėnuo laiko išgelbėti savo paslaugą, bet prie pačio domeno mokesčio papildomai susimokėjus nedidelę baudą. Jeigu per papildomą mėnesį, karantino laikotarpį, svetainės adreso savininkas neišsiperką savo adreso, tuomet domenas "atlaisvinamas" ir jį gali laisvai nusipirkti kas nori, pvz. konkurentai. 

Svetainės talpinimas
Su svetainės talpinimo paslauga yra panašiai: nesusimokėjus laiku, pati svetainė (programa) taip pat laikoma kurį laiką (skirtingos kompanijos, skirtingą terminą saugo duomenis, juos užblokavus), o jam pasibaigus kliento paskyra (angliškai Account) ištrinama su visais duomenimis, t. y. svetainės programa, elektroniniai paštai su visais laiškais ir t.t.

Patarimai
Norint išvengti tokių nemalonių situacijų, kurios stipriai gali pakenkti verslui, būtina visad įsitikinti, kad kontaktiniai duomenys paslaugos tiekėjo sistemoje yra teisingi ir aktualūs, ir žinoma, nežioplinėti ;-)